ေက်းလက္ေဒသ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူတုိ႔ဘ၀
(၁) critical thinking skill
ေ၀ဖန္ပုိင္းျခားသံုးသပ္ႏုိင္ေသာစြမ္းရည္၊
(၂) decision making skill ဆံုးျဖတ္ႏုိင္စြမ္းေသာ
ကၽြမ္းက်င္မႈ၊
(၃) problem solving skill ျပသနာေျဖရွင္းႏုိင္စြမ္းေသာ
ကၽြမ္းက်င္မႈ၊
(၄) creative skill တီထြင္ႀကံဆႏုိင္စြမ္းေသာ ကၽြမ္းက်င္မႈ၊
(၅) synthesis skill ေပါင္းစပ္ႏုိင္စြမ္းေသာ ကၽြမ္းက်င္မႈ၊
(၆) analytical skill ခဲြျခမ္းစိတ္ျဖာႏုိင္စြမ္းေသာ
ကၽြမ္းက်င္မႈ၊
(၇) self-study skill ကုိယ္တုိင္ေလ့လာႏုိင္စြမ္းေသာ
ကၽြမ္းက်င္မႈ၊
(၈) communication skill ေျပာဆုိဆက္သြယ္ႏုိင္စြမ္းေသာ
ကၽြမ္းက်င္မႈ၊
(၉) consideration skill
စိတ္ဓာတ္ရင့္က်က္တည္ၿငိမ္ႏုိင္စြမ္းေသာ ကၽြမ္းက်င္မႈ၊
(၁၀) control skill ထိန္းသိမ္းႏုိင္စြမ္းေသာ ကၽြမ္းက်င္မႈ၊
(၁၁) leadership skill ေခါင္းေဆာင္ႏုိင္စြမ္းေသာ ကၽြမ္းက်င္မႈ၊
(၁၂) management skill စီမံခန္႕ခဲြႏုိင္စြမ္းေသာ ကၽြမ္းက်င္မႈ
တို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ အနာဂတ္ ပညာေရးျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈမ်ား လုပ္ေဆာင္ရာမွာ
အထက္ပါစြမ္းရည္မ်ားကို ရ႐ိွေစႏိုင္မယ္႔ သင္ၾကားမႈ သင္ယူမႈပုံစံမ်ား ေဖာ္ေဆာင္ရမွာ
ျဖစ္သလို မိဘ၊ ဆရာ၊ ေက်ာင္းသား တက္ညီလက္ညီ ဝိုင္းဝန္း ႀကိဳးပမ္းၾကရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
No comments:
Post a Comment